⇽ZPÁTKY NA VŠECHNY PROJEKTY
Princess Jewellery
KAMPANĚ
"Digital Ant team meets my needs. All of my ideas and suggestions are transferred to the work in a very short time. All my questions are answered rapidly and we synchronize with our ideas and plans for the growth of the company."
— Niko Topalli, Owner —
.
Za svůdností každého krásného šperku stojí vášeň
Princess Jewellery je český výrobce šperků, jehož kořeny sahají na Václavské náměstí v Praze do roku 1976. Ke třpytivé vitríně na Václaváku přidali v průběhu let ještě jednu ve Westfield Chodov a v roce 2022 za námi přišli s cílem zviditelnit svůj brand v onlinu a navýšit prodeje na novém e-shopu.
Po začátku spolupráce jsme ale narazili na několik překážek a museli se učit rozklíčovat chování uživatelů na webu. Ukázalo se, že web používají spíše jako katalog a reálně chodí nakupovat spíše na prodejny. Na webu jsme měli dobrou návštěvnost, spoustu stráveného času, ale velmi málo objednávek.
Začali jsme se tedy soustředit na budování důvěry. Web prošel obměnou a kampaně jsme z těch, co měly za cíl online nákup, překlopili na brandové. Přidali jsme kampaně s cílením na trasy k obchodům a k budování povědomí o značce začali v neposlední řadě využívat i Instagram, kde pravidelně promujeme příspěvky za účelem zvyšování followerů.
Výsledky? Vyzkoušeli hned několik cílení na nalezení trasy k pobočkám: Performance Max, Discovery, Katalog s mapou nejbližší pobočky, video reklamy z poboček, či statické bannery s fotkami obou poboček. Hledanost brandu se nám povedla zvýšit o 129 %. A u Pmax kampaní s cílem zobrazení pobočky jsme CPA stáhli z 30 Kč na 7 Kč.
.
Důležitou součástí naší práce je častá revize stávajících výsledků a otevřená komunikace s klienty. Naše práce nám v první řadě musí dávat smysl. A protože ne vždy je nejlepší prvotní záměr a představy, jsme rádi za každého otevřeného klienta, který si dá poradit s dalším vývojem naší spolupráce. A takovým je bezesporu i Princess Jewellery.