Naše práce
je dostat vás
na novou úroveň
Naše práce
je dostat
vás na
novou úroveň

Rozjet nový projekt, získat více zákazníků, expandovat na nové trhy. Za roky tvrdé práce jsme získali zkušenosti, se kterými vám pomůžeme nakopnout marketing vašeho projektu.

Výkonnostní marketing

Online (PPC) kampaně na Googlu, Facebooku, Instagramu a dalších platformách jsou naše královská disciplína. Máme s nimi už více než 10 let zkušeností a spravujeme kampaně v hodnotě přes 50 mil. Kč ročně.

CO UMÍME

Propagace ve vyhledávačích

Reklama ve vyhledávačích je velmi účinná zejména ve chvíli, kdy už zákazník hledá konkrétní produkt nebo službu. Vybereme vhodnou platformu (Google, Seznam, Bing, Yandex či Baidu) a připravíme kampaně, díky kterým vás lidé najdou ve správnou chvíli.

Propagace na sociálních sítích

Reklamou na sociálních sítích můžete zasáhnout také uživatele, kteří nejsou ještě pro svůj nákup rozhodnutí. Každá sociální síť (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn) má svá specifika, ale na všech umíme rozjet úspěšné kampaně.

Bannerová a obsahová reklama

Možná jste slyšeli, že bannery nefungují, ale když víte, jak je využít, mohou přinášet skvělé výsledky. A my to víme

Optimalizace pro vyhledávače

Kromě placené reklamy můžete zlepšit svou dohledatelnost ve vyhledávačích jako Google nebo Seznam i díky dlouhodobé práci s technickou a obsahovou stránkou svého webu, a přes propojení s dalšími kredibilními stránkami. Zanalyzujeme vaši situaci a navrhneme, jak získat návštěvníky díky zlepšování pozice ve vyhledávačích.

Výkonnostní e-mailing

E-mail ještě stále není mrtvý. Všichni jej denně používáme a věnujeme mu hodně pozornosti. Pro značky je e-mail skvělým nástrojem pro udržování vztahu se zákazníkem a pro získávání opakovaných objednávek i bez investice do reklamy. Umíme navrhnout strategii, propojit e-mailing s vašimi daty a připravit obsah e-mailu, který přinese výsledky.

Nastavení analytiky a reportingu

Zásadní výhoda online marketingu je, že téměř všechno dokážeme změřit. Základem všeho je mít dobře nastavené analytické systémy (např. Google Analytics, Google Tag Manager, Hotjar) a průběžně s nimi pracovat. Umíme vše nastavit, otestovat a následně využívat při optimalizaci kampaně.

Obsahový marketing

Zatímco online kampaně slouží především k dosažení vyšších prodejů, obsah dodává značce důvěryhodnost a podporuje vztah zákazníka k tomu, co děláte. Při práci s obsahem je pro nás zásadní vědět, s jakým cílem jej děláme.

CO UMÍME

Komunikace na sociálních sítích

Postaráme se o vaši značku na sociálních sítích. Umíme vytvořit obsahový plán, dáme vaší značce jasný jazyk a zajistíme interakci s fanoušky. Ze všeho nejdřív se ale budeme ptát, proč chcete být na sociálních sítích a co od toho očekáváte. A pak přijdeme se strategií a pustíme se do toho.

Obsahové portály 

Pokud to s obsahem myslíte vážně, možná dojdete k tomu, že samotný profil na Facebooku a Instagramu vaší značce nestačí. Jednou z dalších cest je vytvořit prostor pro vlastní obsah. Takový totiž máte narozdíl od toho na sociálních sítích zcela pod svou kontrolou a máte tak prostor více se odlišit a dlouhodobě zaujmout. Pomůžeme vám posoudit možné přínosy vlastních obsahových formátů.

Video a fotografie

Obsah není jenom text. Proto máme v našem týmu nejen kreativní copywritery, ale také fotografku a video specialistu. Díky tomu můžeme pracovat s celou škálou formátů, které značka potřebuje. Poradíme vám, jak s formáty efektivně pracovat.

Newslettery

E-mail není mrtvý. Stále jde o velmi efektivní cestu, jak budovat vztah zákazníka ke značce. A jde zároveň o kanál, který máte narozdíl od sociálních sítí zcela pod svou kontrolou. Pomůžeme vám navrhnout obsahovou strategii i konkrétní obsah vaší e-mailové komunikace.

Branding a naming

Pokud značku ještě nemáte, nebo uvažujete o její změně, dokážeme vám pomoci vymyslet, jak svůj projekt či produkt nazvat a jak s ním pracovat v rámci komunikační strategie. Pomůžeme vám také s jeho designem (vizuálním stylem). Název vymýšlíme samozřejmě tak, abyste k němu měli i vhodnou doménu pro web.

Full-service marketing

Dokážeme převzít plnou zodpovědnost za celý marketing projektu. Pomůžeme projekt ověřit na trhu, a poté škálovat ve spolupráci s dalšími odborníky na propagaci i mimo online svět.

CO UMÍME

Go-to-market strategie

Připravíme strategii vstupu projektu na trh. Nepředstavujte si ale mnohostránkový dokument či nekonečnou prezentaci. Začínáme společným dvoukolovým workshopem, jehož výstupem je návrh strategických tezí a praktických postupů, jak na trh vstoupit.

Validace projektu na trhu

Nejčastěji začínáme validační kampaní, která má za cíl ověřit potenciál projektu pomocí online marketingu. Ten ověřujeme pomocí testování různých přístupů a ověřování, které kanály, cílové skupiny a marketingová sdělení fungují a která ne. Získáme také konkrétní představu o nákladech na oslovení a získání zákazníka.

Škálování marketingu

Pokud projekt projde validační fází, škálujeme online marketing tak, abychom co nejlépe dosáhli cílů projektu. Jakmile se přiblížíme stropu, který online marketing má, navrhneme rozšíření aktivit i o další kanály (rozhlas, tisk, outdoor, televize, eventy), na kterých následně spolupracujeme s dalšími partnery.