⇽ZPÁTKY NA VŠECHNY PROJEKTY
BEYLI
KAMPANĚ A ANALYTIKA
"They always came up with a solution that took into account all the circumstances."
— Tereza Košatová, Marketing Manager —


.
Neviditelná rovnátka pro viditelně krásnější úsměv
Beyli jsou moderní a estetičtější alternativa k tradičním fixním rovnátkům. Pocházejí z Německa a po úspěšné expanzi na polský trh, kde vzbudila obrovský zájem, se přes Českou republiku rozhodla pokračovat i dál do východní Evropy.
Po úspěšném launchi na českém trhu jsme pro chystanou expanzi (Ukrajina, Rusko, Slovensko) pomocí výkonnostních kampaní ověřovali potenciál daných trhů a nastavovali podrobnou analytiku a real-time reporting výsledků ze všech testovaných zemí.
Největší výzvou (jako tomu je u každého projektu, který běží zároveň na více trzích, kde každý funguje z hlediska webu i marketingových aktivit samostatně) tak bylo správně nastavit centrální reporting důležitých KPIs a marketingových dat ze všech trhů přehledně na jednom místě, aby měly pro vedení vypovídající hodnotu. Právě takový report jsme pro Beyli připravili pomocí nástrojů jako je Funnel.io a Google Data Studio.
.
6
Na tolik trhů (CZ, DE, PL, RU, SK, UA) jsme v jednu chvíli vedli kampaně
2 000+
A tolik potenciálních zákazníků z daných trhů projevilo zájem o rovnátka jen během několika měsíců