Whoolala

MARKETINGOVÁ STRATEGIE SOCIÁLNÍ SÍTĚ UŽIVATELSKÝ VÝZKUM UX PORADENSTVÍ

„Lukáš šel do našeho projektu naplno a jeho přístup překonal všechna naše očekávání. 100% orientace na výsledky a systematický přístup ke kreativitě, které Lukáš do Whoolala přinesl, celý náš tým posunuly významně dopředu.“

— Lukáš Hlaváč, COO

DA - Web - Pripadovky - Whoolala 03DA - Web - Pripadovky - Whoolala 03
DA - Web - Pripadovky - Whoolala 04DA - Web - Pripadovky - Whoolala 04

KLIENT

E-commerce platforma, která chce zákazníky na celém světě propojovat s nezávislými asijskými módními designéry. V současnosti se zaměřuje na čínský trh se svou mobilní aplikací pro iOS.

NAŠE PRÁCE

Pro Whoolala hledáme modely, jak povzbudit vznik a rozvoj aktivní komunity uživatelů a ty motivovat k tomu, aby aplikaci doporučovali dál. Také řešíme, jak získávat více zákazníků skrz sociální média a výkonnostní marketing. A to všechno proto, abychom zvýšili loajalitu zákazníků a zrychlili růst platformy, která aktuálně čítá zhruba 100 000 registrovaných uživatelů. V současnosti realizujeme strategie, které jsme navrhli. 

TÝM