Wellnessia

Branding UŽIVATELSKÝ VÝZKUM UX PORADENSTVÍ Tvorba obsahu Grafický design

„Spolupráce byla super, cítily jsme se pěkně opečovávané a zároveň pod dozorem. 😀 Líbilo se nám, že jsme se mohly ozvat skoro kdykoliv, ale taky že se nebáli nám říct, když nějaký náš nápad nefungoval. Výsledek je super!“

—  Monika Divišová, Majitelka & nutriční průvodkyně

DA - Web - Pripadovky - Well 01DA - Web - Pripadovky - Well 01
DA - Web - Pripadovky - Well 02DA - Web - Pripadovky - Well 02

KLIENT

Umí lidem pomoci získat kontrolu nad tím, jak se cítí. Moc dobře totiž ví, že jídlo a zdravý životní styl má vliv na fyzické zdraví, psychiku, sexualitu i úroveň vztahů. Úspěšně proto nabízejí dlouhodobé programy, jak co nejpříjemněji změnit zažité návyky, a hladové diety u nich rozhodně nemají šanci. To vše individuálně, prakticky a s láskou.

NAŠE PRÁCE

Naším úkolem byl rebranding. Tým Wellnessia vnímal, že původní identita je už zastaralá a nereprezentuje dostatečně jejich směřování a pocity. Po rozhovorech s členkami týmu jsme vydestilovali esenci jejich vize, sjednotili interní vnímání a navrhli odpovídající logo a potřebné materiály (web, výukové materiály, tištěnou grafiku). Radili jsme také s novým focením týmu, uhladili způsob komunikace a pomohli s napsáním prvních textů i úpravou názvů služeb.

ODKAZY

TÝM