Koupito

Kampaně Analytika SOCIÁLNÍ SÍTĚ TVORBA OBSAHU

„Digital Ant se jako agentura postavila výzvě změnit chování zákazníka čelem a tomu odpovídají i výsledky. Nejvíce si cením flexibility, kterou pro spolupráci u zcela nového produktu potřebujeme. Připravujeme relativně hodně kreativy a zároveň je u všech výkonnostních formátů potřeba i podstatně více správy, než může být zvykem. Určitě se těším i na další spolupráci v budoucnosti.“

— Zbyšek Pochylý, manažer Koupito.cz

DA - Web - Pripadovky - Koupito 01DA - Web - Pripadovky - Koupito 01

KLIENT

Koupito je malá revoluce v nakupování na splátky. Svůj původ má v inovační líhni Creative Docku, ale dnes se o ni již plně stará Home Credit. Koupito převrací na hlavu způsob, jakým jsme zvyklí nakupovat na splátky. Je totiž jedno, který e-shop si vyberete a jestli tenhle váš vyvolený zrovna umožňuje zaplatit na splátky. Jediné, co potřebujete, je odkaz na vybrané zboží. Tento odkaz vložíte do Koupita, které si pomocí počítačové magie vytáhne informace o zboží a jeho ceně, a vy si jen nastavíte, jak dlouho chcete splácet. Super jednoduché, že?

NAŠE PRÁCE

Koupitu se staráme o facebookový profil, a to jak po stránce obsahové, tak co se výkonnostních kampaní týče. Pomocí Facebooku ukazujeme, jak Koupito funguje, vysvětlujeme jeho výhody a odpovídáme na dotazy fanoušků v komentářích a ve zprávách.
Hlavní těžiště naší práce ale spočívá v získávání nových zákazníků pomocí reklamy na Facebooku, ze které směřujeme uživatele přímo na web. K tomu využíváme všechny možné nástroje, které nám Facebook dává k dispozici, včetně remarketingu, lookalike audiencí, lead ads a dalších.
Pomáháme rovněž s nastavením
analytických nástrojů, A/B testováním a automatizovaným reportingem.

PRŮBĚH SPOLUPRÁCE

Každý den monitorujeme aktivitu u facebookových příspěvků Koupita a reagujeme, když je potřeba. Zároveň připravujeme obsahový plán příspěvků, které by se měly přidávat v příštích dvou týdnech. 
Výkonnostní reklamy na Facebooku spravujeme a optimalizujeme na denní bázi. Pravidelně zkoušíme nové formáty, upravujeme textace a testujeme nové cílové skupiny.
Aktuálně zkoušíme nový způsob komunikace s klientem přes Slack. 

VÝSLEDKY

Podařilo se nám z Facebooku udělat kanál, který funguje nejen na budování značky a interakci se zákazníky, ale rovněž akvizičně k získávání nových zákazníků zejména z mladší cílové skupiny. Facebook se tak pro Koupito stal důležitou součástí obchodního mixu.

TÝM