Fertilitypedia

Kampaně Analytika Grafický design

„Fertilitypedia je nový projekt, který chce oslovovat ženy po celém světě. V Digital Ant jsme našli partnera, který nám umožňuje rychle testovat nové kanály, cílení i propozice nezávisle na zemi nebo jazyce.“

— Edward Meegan, Leader inovačního týmu v Creative Docku

DA - Web - Pripadovky - Fertilitypedia 01DA - Web - Pripadovky - Fertilitypedia 01

KLIENT

Cesta k početí je v dnešní době často dlouhá a nevyzpytatelná. Pokud se vám stále nedaří, je tu mnoho možností asistovaného početí, které můžete zvážit. Abyste byli schopni se v nich zorientovat, čeká vás hodně hledání a zjišťování. Fertilitypedia je místo, kde můžete načerpat ověřené informace, otestovat si, jak na tom jste, udělat si základní diagnostiku online pomocí superpočítače Watson, načíst si vše o diagnózách a možnostech umělého oplodnění a v neposlední řadě si také můžete vybrat ověřenou kliniku, kde najdete lékařskou pomoc. O rozvoj Fertilitypedie se stará inovační laboratoř Creative Dock.

NAŠE PRÁCE

Fertilitypedii se staráme zejména o výkonnostní marketing. Navrhli jsme a spravujeme kampaně na Googlu, na Facebooku a bannerové kampaně v obsahové síti Google, pro které jsme rovněž zpracovali design bannerů. V rámci obsahové sítě využíváme mimo jiné kontextovou reklamu nebo reklamu v mobilních aplikacích.
Fertilitypedia je projekt s globálními ambicemi. Všechny kampaně, které spravujeme, jsou mířené mimo Českou republiku, a to konkrétně do
USA, Spojeného království, Irska, Austrálie, Kanady, Polska, Německa nebo Itálie.

PRŮBĚH SPOLUPRÁCE

Naše role je dvojí. Jednak získáváme pro Fertilitypedii nové registrované uživatele za co možná nejnižší cenu za novou registraci, ale také máme za úkol testovat nové oblasti, kanály, reklamní formáty a komunikační přístupy. To nás nutí neustále vymýšlet nové věci a neusnout na vavřínech prvních úspěchů.
Největší výzvou bylo přijít na to, jak uspět s novým projektem na vysoce konkurenčním trhu. V segmentu asistované reprodukce je totiž všechno velmi drahé, zvlášť na trzích, jako je ten americký. Ceny za proklik se klidně mohou dostat na 50 a více korun. Museli jsme tedy přijít s chytrými způsoby, jak na těchto trzích uspět a udržet cenu za nového registrovaného uživatele ve vymezené hladině.

VÝSLEDKY

Fertilitypedia je nejlepším důkazem našeho tvrzení, že bannerová reklama není mrtvá, když víte, jak ji použít. Díky dobře navrženým a hlavně precizně zacíleným bannerům se nám daří pro Fertilitypedii získávat nové registrované uživatele za náklady v řádu korun i z vysoce konkurenčních trhů v USA a Spojeném království.
V těchto zemích se nám podařilo rozjet kampaně i ve vyhledávačích. Cílíme zejména na tzv. „long-tail“ klíčová slova, kde není tak vysoká konkurence a přitom jsou pro nás velmi relevantní. 

ODKAZY

TÝM