Boardstar

Kampaně Analytika Grafický design TVORBA OBSAHU

„Díky spolupráci s Digital Ant se podařilo Boardstaru zvýšit meziroční obraty o řádově vyšší desítky procent. Ve firmě Digital Ant jsme nenašli jen dodavatele, ale hlavně partnery.

—  Jiří Týn, manažer Boardstar.cz

DA - Web - Pripadovky - BS 01DA - Web - Pripadovky - BS 01
DA - Web - Pripadovky - BS 03DA - Web - Pripadovky - BS 03
Boardstar_newsletter_02Boardstar_newsletter_02

KLIENT

Boardstar je jeden z největších českých e-shopů se skate & snow módou. Na Boardstaru pořídíte zboží značek Vans, Dakine, Burton, Nike, Adidas, Converse, Quiksilver a další. V Praze má hned 5 partnerských prodejen a návštěvnost na e-shopu se počítá na statisíce měsíčně.

NAŠE PRÁCE

Pro Boardstar zajišťujeme především výkonnostní kampaně snad v každém koutu českého internetu: využíváme vyhledávače, Facebook, Instagram, zbožové srovnávače jako Heureka, Zboží.cz, Shopalike, Glami a další. Naším hlavním cílem je co možná nejnižší cena za objednávku.
Pomáháme i s podporou brandu bannerovými kampaněmi zejména na YouTube a sociálních sítích nebo v obsahových sítích Google a Sklik.
Abychom pomohli zvýšit úroveň vizuální prezentace Boardstaru, připravili jsme brandmanuál, kde jsme nastavili, jak mají používat fonty, barvy a další grafické prvky. V omezené míře Boardstaru pomáháme i s přípravou vizuálních materiálů, jako jsou grafiky na sociální sítě, e-mailingové šablony nebo bannery.

PRŮBĚH SPOLUPRÁCE

Naše spolupráce odstartovala důkladnou analýzou výkonu stávajících výkonnostních kanálů. Chtěli jsme totiž stavět na tom, co Boardstaru v minulosti fungovalo, a až postupně zapracovávat novinky a vylepšení.
Po identifikaci slabých míst jsme začali nasazovat nové kampaně ve vyhledávačích včetně nákupních kampaní. Do marketingového mixu jsme zakomponovali bannerové kampaně, kde upozorňujeme na největší pecky aktuálně na e-shopu. Kampaně postupně rozšiřujeme o nové druhy zboží, vždy ale dáváme pozor, aby se cena za objednávku pohybovala ve vytyčených mezích.


Aktuálně pracujeme především na podpoře značky jako takové, navrhli jsme tedy design bannerů a spravujeme dlouhodobé brandové kampaně v obsahové síti Google a Sklik.

VÝSLEDKY

Boardstaru jsme v roce 2016 pomohli ke zvýšení obratu o více než 30 % a stačily nám k tomu v průměru pětinové náklady na jednu objednávku. Podařilo se nám zlepšit výsledky prakticky všech výkonnostních kanálů od vyhledávačů až po sociální sítě.
Na web jsme přivedli skoro
o 50 % více návštěvníků a cenu za přivedení návštěvníka u placených kanálů jsme srazili na třetinu. Podařilo se nám zvednout konverzní poměr celého e-shopu o skvělých 42 % a současně zvýšit i průměrnou cenu objednávky.

TÝM